BRAND SYDFYN 2013
Som en del af uddannelsesforløbene Boost Sydfyn holder Fremtidsfabrikken den 9. april 2013 eventen Brand Sydfyn, der bygger videre på sidste års slogan FREMSYN + UDSYN = SYDFYN. Brandingværktøjerne er sanserne, hvor kreative iværksættere og kommunale medarbejdere og chefer sammen smager, ser, lugter, hører og mærker Sydfyn.
|
|
Sydfyn Style
Se de fire sydfynske borgmestre byde velkommen til Brand Sydfyn med sang og dans i ren Sydfyn Style. De går foran som eksemplet på, at man i branding af sig selv og sin virksomhed (i dette tilfælde Sydfyn) skal have modet til at gi' sig selv fuldt ud - også der hvor man går ud over sin egen "comfort zone". De slår fast, at vi på Sydfyn gerne vil de kreative iværksættere
|
|
|
|
|
|
Hvad tilbyder Sydfyn iværksættere?
Se Brand Sydfyn eventen og de kreative iværksættere og kommunalt ansattes modtagelse af Sydfyn Style
|
Link til FOTOGALLERI
SANSE BRANDING
Sanse branding retter markedsføringen mod vores sanser og dermed mod underbevistheden og vores følelser. Branding der rammer alle sanser pirrer vores holdninger, følelser, tanker og meninger og skaber dermed en stærkt påvirkning.
I vores sanseworkshops udfordrer vi sanserne og hvad de kan bruges til.
|